תכונות VTIGER CRM
תוכנת ה-CRM Vtiger פותחה כתוכנת קוד פתוח תחת רישיון GPL על ידי קהילה המונה מאות מפתחים, נסיינים ומעצבים מכל רחבי העולם המשתפים פעולה ביניהם דרך קהילה אינטרנטית. הקהילה פעילה ודינמית מאוד וקיימת תמיכה הדדית פורה בין המשתמשים בה (קרוב למיליון הורדות של התוכנה...). התוכנה מוצעת חינם להורדה, לשינויים לצורך התאמה, להתקנה ולשימוש ללא כל הגבלה מלבד ההגבלה של המשך הפצתה כתוכנת קוד פתוח.
יחד עם זאת התוכנה מסופקת ללא כל אחריות אלא אם נרכשה חבילת תמיכה, התקנה, התאמה והטמעה מתאימה אצלנו או אצל חברות תמיכה אחרות. אנא פנה/י אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר לחבילת תמיכה/הטמעה/התקנה וכו'.
|
להלן חלק מהתכונות רבות העוצמה של Vtiger בגרסא 5.2.1 בעברית מלאה . כל התכונות המופיעות למטה, קיימות בברירת מחדל, מיד עם התקנת התוכנה בגרסא המוצעת אצלנו באתר להורדה והתקנה אלא אם צוין במפורש אחרת לגבי תכונה מסוימת:
ניהול מכירות/שיווק
1. ייבוא כמויות בלתי מוגבלות של לידים (לקוחות פוטנציאליים) ממקורות שונים בפורמאט של קבצי CSV סטנדרטיים או קליטת לידים אוטומאטית מאתר אינטרנט. ניהול התקשרויות ללידים.
2. המרת ליד ללקוח פעיל בלחיצת כפתור.
3. הפקת הצעות מחיר,הזמנות עבודה/רכישה, וחשבוניות בפורמאט PDF ובעברית . (המסמכים הנ"ל לא מוכרים על ידי רשות המסים אלא אם בוצעה על ידנו אינטגראציה של VTIGER עם תוכנת הנהלת חשבונות לינט המוכרת על ידי רשות המסים. פנה אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר לביצוע אינטגרציה כזו)
4. אפשרות רישום/הקלטה אוטומאטיים של שיחות טלפון נכנסות/יוצאות בהיסטורית הפעילות של הלקוח במידה ובוצעה על ידנו אינטגרציה מול מערכת טלפוניית IP נתמכת קיימת או מערכת שהוקמה על ידנו. פנה אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר לביצוע אינטגרציה כזו.
5. רישום אוטומאטי של הודעות דוא"ל הנשלחות/מתקבלות דרך התוכנה מ/אל לקוחות/אנשי קשר תחת היסטוריית הפעילות שלהם. (אפשרות לאינטגרציה של Outlook באמצעות outlook connector –כלומר גם מיילים שנשלחים/מתקבלים דרך ה-Outlook מ/אל לקוחות/אנשי קשר בעלי כתובת מייל המופיעה במערכת Vtiger יישמרו אוטומאטית במערכת)
6. שליחת SMS ליחיד/רבים דרך התוכנה (מותנה בהתקשרות ובתשלום אל ספקי SMS מוכרים בארץ) ושמירת הודעות הטקסט בהיסטוריית הפעילות.
7. ייבוא וקישור ידני של כל סוגי הקבצים בתור מסמך שמור המשויך ללקוח/איש קשר. (מתאים לשימור לשם קלות איתור עתידי של חוזים, הקלטות שיחות, תמונות, קטעי ווידאו וכן הלאה)
אוטומציית שיווק
1. הגדרת מסעות פרסום: יעדים, פלח שוק, עלות מתוכננת/בפועל וכו'. שיוך לידים, אנשי קשר ולקוחות מסוימים למסעות פרסום ספציפיים. הקצאת מסע הפרסום לאיש מכירות יחיד או קבוצת אנשי מכירות.
2. שליחת תבניות מיילים מוכנות מראש באופן המוני ללקוחות, לידים ואנשי קשר לפי חתכים מוגדרים.
3. תפוצה של SMS ללקוחות, לידים ואנשי קשר לפי חתכים.
ניהול מלאי/מוצרים
1. ניהול מאגר ספקים.
2. ניהול מוצרים כולל רישום שם הספק,תאריכי רכישה, תחילת אחריות, תום אחריות, מספר קטלוגי אצל הספק/יצרן, כמות במלאי, מחיר רכישה/מכירה וכו'.
3. הפחתה אוטומאטית של כמות מוצר במלאי בעקבות הפקת חשבונית/הזמנת רכש של לקוח לגבי מוצרים המופיעים בהזמנה/חשבונית.
4. אפשרות להפקת הזמנת רכש אוטומאטית מספק או תזכורת מייל אוטומאטית להפקת הזמנה מספק, כאשר כמות המוצר במלאי מגיעה לסף קבוע מראש.
5. אפשרות להפקת קטלוג של כל המוצרים או לפי חתכים חלקיים בכמה צעדים פשוטים.
6. אפשרות להפקת מחירונים של כל המוצרים או לפי חתכים חלקיים בכמה צעדים פשוטים.
7. אפשרות לאינטגראציה בתשלום של מערכת המלאי והמוצרים של ה-Vtiger אל מול אתר מכירות אינטרנטי על מנת להציג מחיר וזמינות במלאי עדכניים באתר המכירות. פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר.
תמיכת לקוחות
1. ניהול קריאות שרות תאריך/שעת התחלה וסיום, סה"כ שעות/ימי תמיכה, נושא, בעיות שעלו בשיחת התמיכה, תאור הפתרון וכו' כולל *הפקת טופס (*תוספת ייחודית שלנו לתוכנה) קריאת שרות לשם החתמת לקוח והשארת העתק אצלו.
2. ניהול בנקי שעות שרות. קריאות שרות סגורות גורעות אוטומאטית מבנק שעות שהלקוח רכש.
3. פורטל לקוחות (לא מותקן בברירת מחדל, המודול נמצא כאן) הכולל ניהול רשימת אנשי קשר מורשים לשם פתיחת קריאות שרות דרך האינטרנט, עיון בהיסטוריית הצעות מחיר, חשבוניות, הזמנות רכש וקריאות שרות שבוצעו על ידי איש קשר מוסמך מטעם הלקוח.
4. אפשרות אכסון קריאות שרות נבחרות במאגר מידע נגיש לשימוש אנשי התמיכה הפנימיים ו/או אנשי קשר מורשים של לקוחות (דרך פורטל הלקוחות) לשם ייעול הטיפול באותן סוגי תקלות בעתיד. כל זאת בלחיצת כפתור.
ניהול ותיאום פעילות עובדים (אנשי מכירות, אנשי תמיכה, מנהלי מחלקות וכו')
1. ניהול משימות עצמי או הקצאת המשימות לעובדים כפופים יחידים או קבוצות עובדים. כולל היזון חוזר בצורת דוח ביצוע חלקי/שלם. שיוך משימות בהקשר של לקוחות/אנשי קשר/קריאות שרות.(אפשרות של סנכרון המשימות מ/ואל ה-outlook באמצעות outlook connector)
2. ניהול עצמי של פגישות והתקשרויות טלפוניות עתידיות או הקצאתם לעובדים יחידים וקבוצות בהקשר של לקוחות/אנשי קשר/קריאות שרות. כולל תזכורות קופצות. (אפשרות של סנכרון פגישות והתקשרויות טלפון מ/ואל ה-outlook באמצעות outlook connector)
3. הגדרת אירועים חוזרים (פגישות, משימות, התקשרויות טלפוניות) על עצמם בלחיצת כפתור. (אפשרות של סנכרון מ/ואל ה-outlook באמצעות outlook connector)
4. ניהול לוח שנה ארגוני משותף המציג באופן אוטומאטי חלונות זמן פנויים/עסוקים של כל אחד מן המשתמשים בתוכנה.
5. אפשרות לתזכורות מייל אוטומאטיות בהקשר של משימות, פגישות וכו'
6. ניהול פרויקטים ואבני דרך בפרויקט, כולל שיוך עובדים, לקוחות, אנשי קשר ומשאבים לפרויקט.
גמישות בהתאמת התוכנה
1. אפשרות להוספת כמות בלתי מוגבלת של שדות נתונים מותאמים אישית לכל אחד מרכיבי התוכנה. (ניתן להגדרה על ידי משתמשים מורשים בלבד עבור כל המשתמשים האחרים בחברה)
2. אפשרות לשינוי תפריטים מובנים. (ניתן להגדרה על ידי משתמשים מורשים בלבד עבור כל המשתמשים האחרים בחברה)
3. הפקת מסמכים תחת פרטי החברה והלוגו שלה. (ניתן להגדרה על ידי משתמשים מורשים בלבד עבור כל המשתמשים האחרים בחברה)
4. אפשרות להסתרה של רכיבי תוכנה בלתי רלוונטיים לחברה על מנת לפשט את השימוש בה. (למשל במידה והחברה אינה עוסקת בתמיכת לקוחות ניתן להסתיר את כל המרכיבים הקשורים לתמיכה)
5. קביעת תצוגות מותאמות אישית ומתוכן בחירת תצוגת ברירת מחדל על ידי כל אחד מן המשתמשים בתוכנה בכל אחד ואחד ממרכיבי התוכנה.
6. קביעת מטבע בסיס ומטבעות נוספים בעלי שערי חליפין ניתנים לשינוי ידני מול מטבע הבסיס.
דוחות
1. 10 דוחות מובנים מראש.
2. בנית דוחות מותאמים אישית על ידי חיתוך מאפיינים של כל פירור מידע האגור במערכת.
3. הפקת גרפים מותאמים אישית.
4. אפשרות להגדרת תיקיות דוחות מותאמות אישית.
ניידות
1. במידה והתוכנה מותקנת על גבי שרת פנים ארגוני, ניתן לגשת לתוכנה מכל מחשב פנים ארגוני המותקן בו דפדפן אינטרנט על ידי כמות משתמשים לא מוגבלת ובו זמנית. במידה ופותחים גישה מהאינטרנט אל השרת שעליו מותקנת התוכנה, ניתן לגשת לתוכנה מכל מחשב בעולם המחובר לאינטרנט ושמותקן בו דפדפן אינטרנט.
2. מודול פשוט למכשירים ניידים: באמצעות התקנת המודול הנ"ל (המודול מסופק חינם כאן) יש אפשרות לגשת מכל מכשיר נייד לכל המודולים החשובים בתוכנה. הגישה היא לקריאה בלבד והיא זמינה למשתמש רק כל עוד המכשיר הנייד מחובר לאינטרנט. (עלולות לחול על המשתמש הוצאות נוספות עבור גלישת אינטרנט סלולארי)
3. מודול מתקדם למכשירים ניידים: באמצעות התקנת המודול הנ"ל יש אפשרות לגשת ממכשירי Iphone ו-Android (בעתיד הקרוב מתוכננת גרסא גם ל-Blackberry) עליהם מותקנת תוכנת לקוח Vtiger mobile (התוכנה היא בתשלום כאן ). התוכנה מאפשרת גישת קריאה לכל המודולים החשובים ומאפשרת אף עריכת פריטים קיימים ויצירת פריטים חדשים בחלק מהמודולים, והיא זמינה למשתמש רק כל עוד המכשיר הנייד מחובר לאינטרנט. (עלולות לחול על המשתמש הוצאות נוספות עבור גלישת אינטרנט סלולארי)
אבטחת מידע
1. בקרת גישה ברמת הארגון.
2. בקרת גישה ברמת המשתמש הבודד.
3. שיוך משתמשים להיררכיית תפקידים אנכית והקצאת הרשאות וזכויות לפי התפקידים המובנים במערכת. אפשרות ליצירת תפקידים נוספים ומיקומם הנכון בהיררכיה הארגונית.
4. בקרת גישה ברמת הקבוצה.
5. במידה והתוכנה ו/או פורטל הלקוחות שלה נגישים דרך האינטרנט, מומלץ להגדיר גישת SSL המצפינה גם את שם המשתמש והסיסמא שהמשמש מזין על מנת להתחבר למערכת וגם את תעבורת המידע מהמחשב של המשתמש האינטרנטי לבין שרת ה-Vtiger הפנים ארגוני, על מנת לא לחשוף את המידע הרגיש של הארגון שמכילה המערכת, ליירוט על ידי האקרים. התוכנה אינה מאפשרת תקשורת SSL מאובטחת בברירת מחדל עם התקנתה, יחד עם זאת יש לנו ניסיון רב באינטגרציה של SSL לתוך ה-Vtiger על מנת להפוך את השימוש בה למאובטח ביותר. פנה אלינו על מנת לשלב תכונה זו ב-Vtiger. השירות הנ"ל הינו בתשלום ומותנה ברכישת SSL certificate מספק מוסמך.
6. גיבוי אוטומאטי מתוזמן-יומי של מאגר הנתונים של התוכנה לשטח אחסון המחובר מקומית למחשב (אפשר גם ל-USB) או לשרת FTP חיצוני.