כתובת: גבעת גאולה 1 רמת גן 52215 טלפון: 077-2105001 פקס: 077-5611355 ע.מ: 69924504
שירותי מחשוב
3

דוגמאות נפוצות לממשקים:

  • ניתן להתקין תוסף ל-Outlook  של מייקרוסופט כך שניתן יהיה להתקשר לאיש קשר המופיע ברשימת אנשי הקשר בלחיצת כפתור. שיחה נכנסת ממספר מזוהה של איש קשר המופיע ברשימת אנשי הקשר יקפיץ חלונית המודיעה על זהות המתקשר.
  • התקנת תוסף לדפדפני אינטרנט כך שמספרי טלפון המופיעים באתרי אינטרנט יהפכו להיות קישורים ומיד עם לחיצה על הקישור תחול התקשרות אוטומאטית למספר המופיע באתר בשני שלבים: קודם תצלצל שלוחת טלפון מוגדרת מראש, אחרי שיוזם השיחה ירים את השפופרת יחויג אוטומאטית המספר שהופיע באתר
  • שילוב מערכת הטלפוניה במערכות CRM למיניהם :

 1. שיחה נכנסת ממספר מזוהה של לקוח/איש קשר המופיע ב-CRM תפעיל אוטומאטית:

  • חלונית הודעה על זהותו של המתקשר.
  • מקפיצה את כרטיס הלקוח בתוכנה לעיון מהיר לפני מענה.
  • רושמת בכרטיס הלקוח את מועד ושעת ההתקשרות בתור אירוע של שיחה נכנסת מהלקוח.
  • אפשרות לשמירת קישור לקובץ הקלטת השיחה בכרטיס הלקוח.

2. שיחה יוצאת ללקוח/איש קשר קיים במערכת ה-CRM:

  • חיוג בהקלקה על מספר טלפון של איש קשר/לקוח בתוכנת ה-CRM.
  • שיחה יזומה כזו תרשם בכרטיס הלקוח בתור אירוע של שיחת טלפון יוצאת יחד עם פרטי התאריך והשעה.
  • אפשרות לשמירת קישור לקובץ הקלטת השיחה בכרטיס הלקוח בתוכנת ה-CRM.