אפשרות חיבור כל סוגי השלוחות הללו מכל מקום בו קיים חיבור לאינטרנט, כולל בחו"ל. כמה דוגמאות מיני רבות ליישום: א. עובד חברה העובד מהבית יכול לקבל שלוחה בביתו לצרכי עבודה. החיבור מתבצע על גבי האינטרנט, ללא עלויות תפעול קבועות ו/או עלויות דקות שיחה ליעדים פנימיים במרכזיה. עלויות ליעדים חיצוניים ע"ח החברה. ניתן לחסום שיחות יוצאות ו/או נכנסות שלא בשעות העבודה. ב. סניפים מרוחקים בחברה (כולל בחו"ל) יכולים להתנהל עם שלוחות מפוזרות על פני הסניפים (שיחות חינם בין הסניפים, ניצולת יעילה יותר של קווי החוץ...). ג. עובד חברה השוהה בחו"ל ינהל שיחה חינם לשלוחות פנימיות או לקווים בארץ בעלויות רגילות של שיחות מקומיות לקווים נייחים/ניידים. ד. עובד חברה בעל טלפון נייד חכם נתמך המוגדר כשלוחה של המרכזייה יכול לקבל/להוציא שיחות כאילו הוא נמצא במשרד למרות שהוא לא. |
מערכת מסרים פנימיים (כמו ICQ, NESSENGER) מנוהלת עם מערכת הרשאות פנימיות לשימוש פנימי של עובדי החברה בלבד או גם בשיתוף ספקים ולקוחות.
דוגמאות נפוצות לממשקים:
1. שיחה נכנסת ממספר מזוהה של לקוח/איש קשר המופיע ב-CRM תפעיל אוטומאטית:
2. שיחה יוצאת ללקוח/איש קשר קיים במערכת ה-CRM: