כתובת: גבעת גאולה 1 רמת גן 52215 טלפון: 077-2105001 פקס: 077-5611355 ע.מ: 69924504
שירותי מחשוב
3
  1. קווים אנלוגיים רגילים של בזק והוט (נדרשת רכישת כרטיס מתאים-FXO).
  2. קווי PRI של בזק, הוט וסלקום (נדרשת רכישת כרטיס PRI יקר שרובו ממומן בד"כ על ידי ספק ה-PRI)
  3. קווים מחוברים ע"ג האינטרנט (SIP TRUNK) של 012 או 013 .
  4. קווים מחוברים ע"ג האינטרנט (SIP TRUNK) של ספקים מחו"ל כך ששיחות היוצאות מקווים אלה, לא רק שייראו למקבל השיחה בחו"ל כאילו הן מגיעות ממספר מקומי, אלא גם העלות שלהם תהיה עלות של שיחה מקומית
  1. IP נייחים שמתחברים לתשתית רשת המחשבים (תוצרת Snome , Yealink, Cisco וכדומה)
  2. טלפונים אנלוגיים רגילים. נדרש מתאם ATA עבור כל שלוחה או Analog to Voip gateway מרכזי עבור כל השלוחות. החיבור לשלוחות מתבצע דרך תשתית קווית/אלחוטית של רשת המחשבים כאשר משתמשים ב-ATA או על גבי תשתית טלפון אנלוגית קווית קיימת כאשר משתמשים ב- Analog to Voip gateway.
  3. גם תוכנת טלפון (Softphone) המותקנת על גבי מחשב יכולה לשמש כשלוחה. נדרשת חיבור אוזניה ומיקרופון או שפופרת שמתחברת למחשב. דוגמאות לתוכנות טלפון כאלה (חינמיות): Ekiga, Xlite, Zoip
  4. טלפונים סלולאריים חכמים נתמכים (עשרות סוגים של Iphone, Blackberry, Nokia, Android) גם דרך חיבור לאינטרנט WI FI וגם דרך חיבור אינטרנט סלולארי-3G. ראה המחשה לאופן החיבור בתמונה.
  5. טלפוני DECT-IP (תוצרת Siemens gigaset, Snome וכדומה) כאשר כל יחידת בסיס במערכת מחוברת לתשתית רשת המחשבים ותומכת בעד 6 יחידות אלחוטיות הפועלות בטכנולוגית Dect האמינה והמאובטחת. השלוחות עצמן אינן מחוברות לדבר חוץ מעריסת טעינת חשמל בעת טעינת הסוללה. כל יחידה יכולה להיות מוגדרת בתור שלוחה בודדת או כולן כשלוחה אחת או כל שילוב בין שתי אפשרויות אלה.

אפשרות חיבור כל סוגי השלוחות הללו מכל מקום בו קיים חיבור לאינטרנט, כולל בחו"ל. כמה דוגמאות מיני רבות ליישום:

                                א.          עובד חברה העובד מהבית יכול לקבל שלוחה בביתו לצרכי עבודה. החיבור מתבצע על גבי האינטרנט, ללא עלויות תפעול קבועות ו/או עלויות דקות שיחה ליעדים פנימיים במרכזיה. עלויות ליעדים חיצוניים ע"ח החברה. ניתן לחסום שיחות יוצאות ו/או נכנסות שלא בשעות העבודה.

                                ב.           סניפים מרוחקים בחברה (כולל בחו"ל) יכולים להתנהל עם שלוחות מפוזרות על פני הסניפים (שיחות חינם בין הסניפים, ניצולת יעילה יותר של קווי החוץ...).

                                ג.           עובד חברה השוהה בחו"ל ינהל שיחה חינם לשלוחות פנימיות או לקווים בארץ בעלויות רגילות של שיחות מקומיות לקווים נייחים/ניידים.

                                ד.           עובד חברה בעל טלפון נייד חכם נתמך המוגדר כשלוחה של המרכזייה יכול לקבל/להוציא שיחות כאילו הוא נמצא במשרד למרות שהוא לא.

מערכת מסרים פנימיים (כמו ICQ, NESSENGER) מנוהלת עם מערכת הרשאות פנימיות לשימוש פנימי של עובדי החברה בלבד או גם בשיתוף ספקים ולקוחות.

דוגמאות נפוצות לממשקים:

  • ניתן להתקין תוסף ל-Outlook  של מייקרוסופט כך שניתן יהיה להתקשר לאיש קשר המופיע ברשימת אנשי הקשר בלחיצת כפתור. שיחה נכנסת ממספר מזוהה של איש קשר המופיע ברשימת אנשי הקשר יקפיץ חלונית המודיעה על זהות המתקשר.
  • התקנת תוסף לדפדפני אינטרנט כך שמספרי טלפון המופיעים באתרי אינטרנט יהפכו להיות קישורים ומיד עם לחיצה על הקישור תחול התקשרות אוטומאטית למספר המופיע באתר בשני שלבים: קודם תצלצל שלוחת טלפון מוגדרת מראש, אחרי שיוזם השיחה ירים את השפופרת יחויג אוטומאטית המספר שהופיע באתר
  • שילוב מערכת הטלפוניה במערכות CRM למיניהם :

 1. שיחה נכנסת ממספר מזוהה של לקוח/איש קשר המופיע ב-CRM תפעיל אוטומאטית:

  • חלונית הודעה על זהותו של המתקשר.
  • מקפיצה את כרטיס הלקוח בתוכנה לעיון מהיר לפני מענה.
  • רושמת בכרטיס הלקוח את מועד ושעת ההתקשרות בתור אירוע של שיחה נכנסת מהלקוח.
  • אפשרות לשמירת קישור לקובץ הקלטת השיחה בכרטיס הלקוח.

2. שיחה יוצאת ללקוח/איש קשר קיים במערכת ה-CRM:

  • חיוג בהקלקה על מספר טלפון של איש קשר/לקוח בתוכנת ה-CRM.
  • שיחה יזומה כזו תרשם בכרטיס הלקוח בתור אירוע של שיחת טלפון יוצאת יחד עם פרטי התאריך והשעה.
  • אפשרות לשמירת קישור לקובץ הקלטת השיחה בכרטיס הלקוח בתוכנת ה-CRM.
  • שרת פקסים מובנה: קבלה/משלוח פקס מכל מחשב (חיסכון בנייר)
  • קבלה/משלוח פקסים ממכשיר פקס אנלוגי רגיל (מותנה ברכישת כרטיס FXS או מתאם ATA)
  • ניתוב פקסים נכנסים ממספרים חיצוניים לכתובת מייל של עובדים יחידים או קבוצות.
  • רישום אוטומאטי של היסטוריית הצלחה/כישלון של קבלת/משלוח פקסים.
  • אפשרות למשלוח פקס בכמויות לצורך מסע פרסום/קידום מכירות.
  • שליחת פקסים מתוזמן מראש למועד מאוחר יותר.